Ismah

03.12.2011 23:35

 

  

 

 

ISMAH  - AĎKA

 

O MNE: Tanec je pre mňa vášňou už od základnej školy, ale náhoda chcela, aby som sa najskôr venovala aktívne športu. Láska k tancu však vo mne pretrvávala naďalej. Raz ma oslovila kamarátka, či nechcem vyskúšať hodinu orientálneho tanca. Skúsila som a doteraz som to nikdy neoľutovala. Hneď sa mi zapáčil, najskôr som sa mu venovala pre zábavu, uvoľnenie a radosť, pokračovala som aj počas tehotenstva. Po piatich rokoch tancovania som sa dostala do tanečnej skupiny v Trnave, dnes pokračujem ďalej v tancovaní v tejto skupine, ktorá prešla organizačnými aj personálnymi zmenami. Tanec už pre mňa nie je len zábavou, ale je to pre mňa výzva, vďaka čomu na sebe stále pracujem a zdokonaľujem sa na seminároch, aby som dokázala svojím tanečným prejavom precítiť hudbu a vyjadriť emócie. A prečo práve orientálny tanec...? Lebo je ženský, nežný, s nádychom starobylého orientu a tajomstva, no a hlavne - nie som závislá na partnerovi.