Basimah

03.12.2011 23:34

  

BASIMAH  - LYDKA

 

O MNE: S orientálnym tancom som sa prvýkrát stretla približne pred piatimi rokmi prostredníctvom jednej kamarátky, ktorá sa mu venovala v Čechách. Toto umenie ma tak zaujalo, že som začala navštevovať kurzy v TT. Postupne sa moje teoretické a praktické vedomosti rozširovali, spoznávala som veľa ľudí, ktorým tento tanec tiež počaroval. Spomedzi týchto ľudí sa postupne vyformovala aj tanečná skupina Raks Farah, ktorej som členkou. Svoje teoretické a praktické vedomosti si rozširujem účasťou na kurzoch a  seminároch. Absolvovala som v roku 2012 lektorský kurz pod vedením skvelej lektorky Farisy z Trenčína. Okrem tanečnej vášne je mojou vášňou aj cestovanie a objavovanie krajín, pre ktoré je tento tanec typický, pretože milujem kultúru a zvyky arabských krajín.