Amirah

03.12.2011 23:34

 

    

 

 

 

AMIRAH – MIRKA

 

O MNE: Od malička som inklinovala k hudbe a pohybu, mám za sebou skúsenosti so spevom a moderným tancom, najmä však s rôznymi športami. Tieto činnosti vo mne zanechali svoje odtlačky vo forme pohybovej zdatnosti a rytmiky či hudobného cítenia. Orientálny tanec ma očaril v roku 2003, kedy som začala navštevovať môj prvý kurz v Trenčíne. Postupne som začala vystupovať aj na verejnosti, stala som sa členkou tanečnej skupiny v Trenčíne. Asi po roku a pol som zavesila tanec dočasne na klinec, vrátila som sa k nemu len "kurzovo" až do roku 2010. V roku 2010 som sa presťahovala do Trnavy, stretla moje súčasné tanečné kolegyne, s ktorými sme sa rozhodli sa tancu venovať profesionálnejšie a založili sme skupinu Raks Farah, ktorú vediem a tvorím pre ňu choreografie. Od roku 2010 som absolvovala množstvo workshopov, súkromných hodín, seminárov a vystúpení. V roku 2012 som absolvovala lektorský kurz u trenčianskej tanečnice Farise. V roku 2012 sme ako skupina získali prvé súťažné úspechy, čo bolo zadosťučinením za našu tvrdú prácu. Od roku 2012 vystupujem aj sólovo. V roku 2013 som získala na medzinárodnej tanečnej súťaži v Bratislave 3.miesto v kategórii profesionáli tarab.Moje choreografie dosiahli krásne úspechy na súťažnej scéne, či už folklórne alebo klasické, ktoré pripravujem pre svoje žiačky.

Od roku 2011 organizujem každoročne tanečný festival na podporu Onkologickej kliniky v Trnave, vždy za účasti domácej i zahraničnej tanečnej špičky. Pravidelne organizujem aj rôzne semináre v Trnave, kde majú tanečnice možnosť sa vzdelávať u známych lektorov.  Som členkou OZ Hafla, ktoré je zamerané na podporu orientálneho tanca. 

Orientálny tanec je mojou obrovskou vášňou a umeleckým naplnením.